Budapest X. kerület, Gyömrői út 115. 
H-P: 8-17h               06 1 208 9040
Budapest III. kerület, Hévízi út 21. 
H-P: 8-17h                   06 1 283 7722 
Budapest XI. kerület, Etele út 26. 
H-P: 8-17h                 06 1 7055 000 
Jármű választó
Fémkerámiás revitalizálás XADO adalékokkal

A fémfelületek felújítása érintés nélkül, ma már valóság

A XADO molekuláris szinten működő adalékanyagai lehetővé teszik, hogy a kopott fémfelületek visszaépüljenek a kopás előtti állapotra. Az adalék a megfelelő bejuttatással alkalmassá válik üzemi körülmények közt (értsd: menet közben) újraéleszteni az elhasználódott fémfelületeket. Napjainkig számos motor hengerfala, kormánymű, sebességváltó, csapágy, differenciálmű, stb súrlódó felületei újultak meg a technológiával.

Használata egyszerű

A kenőanyaggal együtt kell bejuttatni a felületekre, hogy kifejtse hatását. Elkeverni nem szükséges, csak be kell tölteni olajcsere után, hogy legalább 1000-1500 km-en át érintkezzen a fémmel.

Hatása gyors, szinte azonnali

Néhány perc működést követően érezhető az adalékok hatása, ahogy a motor megnyugszik, majd egyre jobban helyreáll a kompresszió és az autó máris éveket fiatalodik. A fémkerámia teljes felépülésére 1-2000 km futásra van szükség, ami néhány tank üzemanyag kiautózása csupán.

Az atomi szintű fizika garantálja a hatást

A fémek kopásból eredő problémája megoldható a kopás megszüntetésével. Az adalék a először megerősíti a kopott fém szerkezetét, majd egy fém-karbid réteget kezd atomi szinten beépíteni azokra a helyekre, ahol a fém sérült. A beépítés soha nem tud tovább zajlani, mint az eredeti felület felépítése. Ezt az atomi szintű fizika szigorú törvénye garantálja.

A kenőanyag csak hordozóanyag, az adalék azzal nem képes reakcióba lépni. Mivel a kenőanyagok egyik tulajdonságát sem változtatja meg, nem számít olajadaléknak. "Csupán" revitalizáló adalék.

Minden fém alkatrészhez használható

A revitalizáló réteg nem csak a motor hengerfalán keletkező mikro karcokat állítja helyre, hanem a sebességváltók, differenciálművek, kormányművek, fogaskerekeinek kopását is vissza tudja építeni az eredeti kialakításra, akár 1,5 mm hiányt kipótolva.

Melyik adalékot válaszd?

Motorfelújításra

20.000 km felett javasoljuk a XADO 1 Stage Highway adalékunkat, ami alacsony revitalizáló faktorú összetétele miatt a védelmet elkezdi kiépíteni a szinte még új felületen.

50.000 km futás után a XADO 1 Stage Tunuing készítményt javasoljuk. Ez általában egy közepesen kopott motor

100.000 km futás után a XADO 1 Stage Maximum a legjobb megoldás, mert az erősen kopott motorok a legnagyobb töménységű revitalizáló összetételt igénylik.

Ha elegendő a kompresszió helyreállítása és a súrlódás csökkentő rétegre nincs szükség, akkor a XADO 1 Stage revitalizáló gélt használd

Sebességváltó felújításra

A mechanikus sebességváltókban a XADO 1 Stage Mechanikus váltókhoz adalék szűntetni meg a ropogást és a pontatlan váltást

Az automata váltókhoz személyautó esetén a XADO EX120 terméksorozat ból a 8 ml-es fecskendőt, vagy a 9ml-es tubust javasoljuk

Csapágy felújításra

XADO Restoring javítózsírok a kopás 20-50-80%-os mértékétől függően

Féltengelycsuklókhoz

XADO Grease for CV Joints 125 ml-es terméke a megfelelő

 


;