Személygépkocsik, SUV-k, furgonok és kisteherautók, valamint könnyű haszongépjárművek többszelepes benzinmotorjaihoz tervezték, ahol API SN Plus (API SN), A5 / B5 teljesítményszintre van szükség.
- Az észterkomponensek kiváló kopás- és súrlódásgátló tulajdonságokat garantálnak az olajfilm kivételes tartósságának köszönhetően, ami a kiváló szivattyúzhatósággal kombinálva jelentősen megnöveli a motor élettartamát még a start-stop rendszerrel ellátott motorok esetében is;
- Jelentős üzemanyag-megtakarítás a csökkentett magas hőmérsékletű viszkozitásnak (HTHS) és az egyedülálló súrlódásgátló tulajdonságoknak köszönhetően;
- Biztosítja a könnyű hidegindítást a kiváló szivattyúzhatóságnak köszönhetően, ami jelentősen csökkenti a motor indítási kopását;
- A teljesen szintetikus alapanyag alacsony illékonyságot és alacsony olajfogyasztást biztosít a hulladékok számára;
- A kiváló mosó- és diszpergáló tulajdonságok és a legmagasabb hőoxidációs stabilitás hatékonyan megakadályozza a lerakódások minden típusát, és a motor alkatrészeit kivételesen tisztán tartja a teljes olajcsere-intervallum alatt;
- A magas termikus-oxidatív stabilitásnak köszönhetően hatékonyan ellenáll az öregedésnek, meghosszabbítva ezzel az olajcsere-intervallumot;
- Egyedülálló olajformuláció minimalizálja az üzemanyagkeverék LSPI (Low-Speed Pre-Ignition) korai gyulladásának hatását a közvetlen befecskendezéssel és turbófeltöltővel ellátott motorokban;
- A Mid SAPS technológiának köszönhetően kompatibilis az összes kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel, beleértve a DPF-et, TWC-t, EGR-t és SCR-t.
Az olaj nem alkalmas tehergépkocsikban és hasonló járművekben való használatra!
Teljesítményszint:
- API SN Plus, SN
- ACEA A5/B5
Mannol javasolja a termék használatát az alábbi gyártói jóváhagyások elvárása esetén:
- TOYOTA 08880-80845
- FORD WSS-M2C913-D / 913-C / 913-B / 913-A
- JAGUAR/LAND ROVER STJLR.03.5003
- FIAT 9.55535-G1
- RENAULT RN0700
- IVECO 18-1811 S1 / S2