Blog
2021.12.11 22:38

Hetedszer is a legjobb olaj márka LIQUI MOLY

Hetedszer is a legjobb olaj márka LIQUI MOLY

Hétmilliónál is több német autósújságolvasó nem tévedhet. Németországban összesen 7,2 millió olvasót kértek fel a legjobb olajmárka megnevezésére. Az Auto Bild, az Auto Motor és a Sport, az Auto Zeitung és a Motor Klassik olvasói minden alkalommal ugyanazt válaszolták: LIQUI MOLY. "Ez a tiszta szavazás egy díj és kötelezettség egyszerre" - mondja Ernst Prost, az olaj- és adalékanyag-szakértő vezérigazgatója.


Az Auto Motor und Sport és az Auto Zeitung esetében ez a nyolcadik egymás utáni év, hogy az olvasók szavazatai alapján a LIQUI MOLY a legjobb olajmárka. Mindezek ellenére nincs semmi rutinszerűség: "Nagyon izgalmas számunkra, amikor az aktuális eredményeket megtudjuk, szinte ugyanúgy, mint az Oscar-oknál" - mondja Ernst Prost. "Az olvasók felméréseinek jó teljesítménye nagyon fontos számunkra, mert ez egy demokratikus szavazás, és őszinte képet nyújt a hangulatról."

 

A motorolaj-üzletet nagy, világcégek dominálják. A német KKV azonban képes arra, hogy Dávidként a Góliátok fölé kerekedjen, és mindig a piacra és a vevői elégedettségre figyeljen. "Ahhoz, hogy évek óta újra és újra a legjobb olaj márkává válunk, ez nem önmagától történik" - mondja Günter Hiermaier értékesítési vezető. "Ez az eredmény a 850 munkatársunk kemény csapatmunkája eredményeképpen születik. Szeretnénk ügyfeleinknek a legjobb termékeket és a legjobb szolgáltatást kínálni."

 

A sok más reklámtevékenység mellett a LIQUI MOLY népszerűségét támogatja a globális szponzorálás. Az utóbbi évben a márka számos sporteseményen volt látható. "2018-ban a MotoGP motoros világbajnokságon, a jégkorong világbajnokságán Dániában jelenünk meg szponzorként" - mondta Peter Baumann marketing igazgató.

 

A jól felismerhető és a jól ismert márkajelzés nagyon fontos, de az igazi érveink a minőség és az innováció. Éppen ezért a vállalat milliókat invesztál kutatásra és fejlesztésre évente. 2017-ben ez az összeg 5,3 millió euró volt. "Folyamatos kapcsolatban állunk a világ legnagyobb autógyártóival, ezért ügyfeleinknek a megfelelő jóváhagyásokat kínáljuk" - mondja David Kaiser fejlesztési igazgató. "Az ügyfelünk kaphat tőlünk kenőanyagokat a klasszikus autókhoz, ahogyan a legmodernebb motortechnológiájú járművekhez is." És nem számít, milyen olaj, ugyanazok a bonyolult tesztelési folyamatok mennek végbe. ”œ Így a "Made in Germany" és a "Made by LIQUI MOLY" kenőanyagoknak a jövőben is megvan az esélyük, hogy elnyerjék az olvasók kegyeit.