Kelenföldi szaküzletünk technikai okok miatt 2024. április 29-én hétfőn, 12 órakor nyit

Blog
2020.07.15 22:42

A Fuchs nem bír magával

A Fuchs nem bír magával

A Fuchs sokaknak ismeretlen, pedig élvonalbeli kenőanyag gyártó, aki szuper technológiát vonultat fel. Ne aludj el, érdekes dolgok következnek. Végre mindenki érteni fogja, mit jelent a flakonokon az XTL, mit csinál a CPX, milyen űrhajókba jó az ECOCOOL PHH AL, miért fogod sajnálni, ha nem TITAN GT1-et veszel és miért él tovább a GLEITIMO SFL 9025-tel kezelt sebváltó.

A Fuchs sokaknak ismeretlen, pedig élvonalbeli kenőanyag gyártó, aki szuper technológiát vonultat fel. Ne aludj el, érdekes dolgok következnek. Végre mindenki érteni fogja, mit jelent a flakonokon az XTL, mit csinál a CPX, milyen űrhajókba jó az ECOCOOL PHH AL, miért fogod sajnálni, ha nem TITAN GT1-et veszel és miért él tovább a GLEITIMO SFL 9025-tel kezelt sebváltó.

Itt van mindjárt az XTL

Úttörő jellegű XTL-től kevesebbet fog enni a kocsid. Sőt, hamarabb is fog kenni. Ez a kettő nagyjából összefügg. Ami tényleg tuti, hogy az autód nem csak az üzemanyagot eszi kevésbé, hanem az olajat is. Jól hangzik mi? Attól van, hogy nehezebben használódik el, jobb benne az öregedést gátló kémiai és fizikai folyamatok kontrolláltsága. 

A CPX pedig ezért jó

Nem korrodál. Gél szerű filmképző viselkedésével a CPX fokozza a korrózióvédelem tartósságát és optimalizálja a gyártási folyamatot. Jelentsen ez bármit is.

Űrhajód van?

Jó helyen jársz a Fuchsnál. Az ECOCOOL PHH AL termékkel a FUCHS egy olyan univerzálisan alkalmazható hűtő kenőanyagot fejlesztett ki a repülőkhöz és űrhajókhoz, amely mindenféle anyagcsoporthoz felhasználható, bór és biocid mentes, továbbá megfelel a REACH és a TSCA követelményeinek. Remélem, már remeg a térded.

A szokásos anyagok (titán, nikkel és alumínium ötvözetek) mellett a vizsgálaton a kenőanyagnak a régebbi nagy szilárdságú acélokhoz is meg kellett felelnie ahhoz, hogy megkapja a Lufthansa Technik jóváhagyását. Amihez ezúton is gratulálunk!

A 90-es évek 0W20-a

A TITAN GT1 0W20 egy úttörő jelentőségű cinkmentes, alacsony viszkozitású motorolaj, amit a 90-es években az első cinkmentes nagy teljesítményű motorolajként vezettek be. Segítségével kombinálható a cinkmentes adalékanyag a maga idejében alacsonynak számító viszkozitási szinttel. Így aztán átcsusszantak a verdák a környezetvédelmi vizsgálatokon. Mindezt abban az időben, amikor a fenntarthatóság még nem motiválta az iparágat. A Titan GT1 0W20 50%-ban megújuló nyersanyagokból készült: megelőzte a korát. 

A GLEITMO SFL 9025

A Fuchs az erőátviteli berendezések fellegvára. Sok rutinos autószerelő a Fuchs katalógusában keresi először a váltóolaját. Nem meglepő, hogy egy ilyen gyártó saját fejlesztésekkel dominál a pipacon. A GLEITMO SFL 9025-tel kifejlesztettek egy olyan száraz bevonatot, amely szilárd kenőanyagot tartalmaz. Az autóipar erőátviteli berendezései köszönő leveleket írnának, ha ez lehetséges lenne. A bevonat lehetővé teszi a szabályozott módon történő bejáratást, amely a sebességváltó működésének első néhány órájában megy végbe és amely jelentősen meghosszabbítja annak élettartamát. Azaz létfontosságú.

 

Keresd a Fuchs kenőanyagokat a főoldal márkaemblémája alatt. Ha van kedved, szűrheted a keresést váltóolajokra és motorolajokra, akár viszkozitás szerint is.