Mannol 7117 TS-17 UHPD BLUE 5W-30 teherautó motorolaj 20L

Üzemanyag-takarékos, szintetikus (PAO tartalmú) alacsony hamutartalmú (low SAPS) motorolaj Euro I-VI motorokhoz

Gyártó:
Részletek

Energiatakarékos szintetikus ( PAO bázisú) motorolaj a legújabb generációs, turbófeltöltéssel rendelkező és anélkül működő, nehéz körülmények között, alacsony kéntartalmú üzemanyaggal üzemelő magas teljesítményű és fordulatszámú dízelmotorokhoz. Kifejezetten a gépek védelmére lett kialakítva, hogy a legtöbb hasznot hozhassa ki belőlük, függetlenül az üzemeltetési körülményektől.

A termék tulajdonságai:
- Az egyedülálló, alacsony viszkozitású, a legmagasabb minőségű szintetikus PAO-tartalmú alapolaj, ideális viszkozitással a szükséges hőmérséklettartományban, innovatív adalékanyag-csomaggal kombinálva páratlan súrlódás-, kopás- és koptatásgátló tulajdonságokat biztosít, ami jelentősen meghosszabbítja a berendezések élettartamát minden, még a legbonyolultabb üzemmód esetén is, a környezeti hőmérsékletek meglehetősen széles tartományában működik, és jelentős üzemanyag-megtakarítást kínál;
- A szintetikus bázis és a speciális TBN-erősítők fokozott termikus oxidatív stabilitást, kiváló mosó- és diszpergáló tulajdonságokat (TBN> 10) biztosítanak az olajnak és egyidejűleg alacsony hamutartalmat, hatékonyan csökkentve a koksz- és lakkképződést, megakadályozva mindenféle lerakódást és fenntartva a motoralkatrészek, különösen a henger-dugattyú csoport tökéletes állapotát a cserék közötti teljes üzemidő alatt;
- Egyedülálló összetétele biztosítja az olaj ellenállását az öregedéssel szemben, és a csökkentett párolgás és a magas lobbanáspont miatt csökkenti az olaj fogyását, ami lehetővé teszi a hosszú, akár 90 000 km-es olajcsere-intervallumú motorokban való felhasználást is;
- A PAO-tartalmú bázisnak köszönhetően az alacsonyabb viszkozitású olaj tökéletes alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint az olaj jó szivattyúzhatóságát és a motoralkatrészek alacsony hőmérsékleten történő forgattyúzhatóságát, a könnyű "hidegindítást" (akár -35ºC-ig) és a csökkentett indítási kopást;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz utókezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR rendszerrel az alacsony SAPS adalékok alkalmazásának köszönhetően;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit a korrózió minden típusától;
- Hatékonyan kezeli az üzem közbeni nyírófeszültség növekedését, amelyet a korom diszperziója miatt megnövekedett viszkozitás okoz;

Alkalmas földgázzal (LNG) és PB-gázzal (LPG) üzemelő motorokhoz.
Minden típusú nehéz dízelmotorhoz (teherautók, távolsági buszok, stb.), földmunkagépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és speciális berendezésekhez európai, amerikai és ázsiai gyártóktól, amelyek megfelelnek az Euro I - V és VI követelményeknek, ahol az ACEA E6/E9 teljesítményszint kötelező.

Specifikációk:

  • API CK-4
  • ACEA E6 / E9
  • MB 228.51
  • VOLVO VDS 4.5
  • CUMMINS CES 20078
  • DEUTZ DQC IV-18 LA
  • MAN M 3677
  • IVECO (ACEA E6-2016)
  • DAF (ACEA E6-2016)
  • DETROIT DIESEL DDC93K222
  • SCANIA LDF-4
  • RENAULT RLD-3
  • MACK EOS-4.5
  • CATERPILLAR ECF-3
Adatok
Csomagolás:
kanna
Gyártói specifikációk:
ACEA E9, API CK-4, MB 228.51, Volvo VDS-4.5, Scania LDF-4, RVI RLD-3, Cat ECF-3, Deutz DQC IV-18LA, IVECO 18-1804 TLS E6
Cikkszám:
UHPDTS-17BLUE20L
Mit érdemes tudni a gyártóról?
Vélemények
Legyél az első, aki véleményt ír! Nagyon köszönjük, hogy visszajelzel!