Kelenföldi szaküzletünk technikai okok miatt 2024. április 29-én hétfőn, 12 órakor nyit

Motul TEKMA FUTURA+ 10W-40 haszonjármű motorolaj 20L
Motul TEKMA FUTURA+ 10W-40 haszonjármű motorolaj 20L
43 700 Ft

Motul TEKMA FUTURA+ 10W-40 haszonjármű motorolaj 20L

Euro IV, V és VI besorolású Renault, Volvo és Mack haszonjárművek 10W40-es szintetikus motorolaja

Gyártói specifikációk:
Gyártó:
Gyártói ajánlás
MAN 3775, CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20086, FORD M2C171-F1
43 700 Ft
Egységár: 2 185 Ft/L
Részletek

Kifejezetten az alacsony kéntartalmú (≤ 50 ppm) üzemanyaggal működő teherautók, buszok, építőipari gépek, mezőgazdasági gépek, álló motorok és hajómotorok legújabb generációjához tervezett kenőanyag. Alacsony károsanyag-kibocsátású, Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V vagy Euro VI kibocsátási előírásoknak megfelelő, EGR-rendszerrel (kipufogógáz-visszavezetés) és/vagy SCR-rendszerrel (szelektív katalizátorcsökkentés) felszerelt, DPF-fel (dízel részecskeszűrő) vagy anélkül működő, rendkívül nehéz terhelési és üzemi körülmények között működő turbódízel közvetlen befecskendezésű motorolaj ACEA E9 "Low SAPS", csökkentett szulfáthamu (≤ 1,0%), foszfor (≤ 0,12%) és kéntartalmú (≤ 0,4%) motorolajra van szükség.

Alacsony SAPS-tartalmú, szintetikus Technosynthese® kenőanyag API CK-4 szabványnak megfelelően.
Biztosítja az EGR-rendszerrel felszerelt motorok védelmét és hosszú élettartamát:
- Fokozott antioxidációs tulajdonságok: védelem a koromképződés és az olajszűrő eltömődése ellen.
- Kiemelkedő védelem a nyírás miatti viszkozitásvesztés ellen.
- Kiemelkedő védelem a katalizátor mérgezés, a részecskeszűrő eltömődése, a motor kopása, a dugattyú lerakódása ellen.
- Hideg hőmérsékleten a viszkozitási fokozat minimalizálja a motor indításakor fellépő kopást, és üzemanyagot takarít meg a normál viszkozitású 15W-40-hez képest.
Az új ACEA E9 kifejezetten a részecskeszűrővel felszerelt tehergépkocsi-motorokban való használatra szánt kenőanyagok számára készült. A csökkentett SAPS-tartalom növeli a DPF élettartamát és megakadályozza a DPF eltömődését.
Az Euro IV, Euro V vagy Euro VI kibocsátási előírásoknak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz utókezelő rendszerrel vannak felszerelve:
- A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését és károsíthatja a katalitikus alkatrészeket: nem hatékony kipufogógáz-kezelés.
- A szulfátos hamu eltömíti a dízel részecskeszűrőket: rövidebb DPF élettartam és a motor teljesítményének csökkenése.

Specifikációk:

  • ACEA E9 / E7 (az E7 helyettesíti az E5 és E3 típusokat)
  • API CK-4

Gyártói jóváhagyások:

  • MACK EOS 4.5
  • RENAULT VI RLD-3
  • VOLVO VDS-4.5

Teljesítményszintek:

  • CATERPILLAR ECF-3
  • CUMMINS CES 20086
  • DAF Standard Drain
  • DETROIT DIESEL 93K222
  • DEUTZ DQC III-10 LA
  • FORD WSS-M2C171-F1
  • MAN 3775
  • MB 228.31
  • MTU Type 2.1

 

Adatok
Csomagolás:
kanna
Gyártói specifikációk:
API CK-4, ACEA E9, Volvo VDS-4.5, RVI RLD-3
Cikkszám:
MOT105868
Mit érdemes tudni a gyártóról?
Vélemények
Legyél az első, aki véleményt ír! Nagyon köszönjük, hogy visszajelzel!