Kelenföldi szaküzletünk technikai okok miatt 2024. április 29-én hétfőn, 12 órakor nyit

Motul TEKMA ULTIMA+ 10W-40 haszonjármű motorolaj 20L
Motul TEKMA ULTIMA+ 10W-40 haszonjármű motorolaj 20L
63 200 Ft

Motul TEKMA ULTIMA+ 10W-40 haszonjármű motorolaj 20L

EGR / SCR / DPF-fel szerelt Euro IV, V, VI turbodízel motorokhoz

Gyártó:
Gyártói ajánlás
CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, JASO DH-2
63 200 Ft
Egységár: 3 160 Ft/L
Részletek

A TEKMA ULTIMA+ 10W-40 szintetikus kenőanyag a DPF-fel ellátott turbódízel motorok legújabb generációi számára.
A TEKMA ULTIMA+ 10W-40-et kifejezetten a tehergépkocsik, buszok, építőipari gépek, mezőgazdasági gépek, helyhez kötött motorok és csónakmotorok legújabb generációjához tervezték, amelyek alacsony kéntartalmú (≤ 50 ppm) üzemanyaggal működnek. Alacsony károsanyag-kibocsátású turbódízel közvetlen befecskendezésű
Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V vagy Euro VI kibocsátási előírásoknak megfelelő, EGR-rendszerrel (kipufogógáz-visszavezetés) és/vagy SCR-rendszerrel (szelektív katalitikus redukció) felszerelt, DPF-fel (dízel részecskeszűrő) vagy anélkül működő motorokhoz, amelyek a következő üzemmódokban működnek
rendkívül nehéz terhelési és üzemi körülmények között, ACEA E6 motorolajra van szükség, "Low SAPS", csökkentett szulfáthamu (≤ 1,0%), foszfor (≤ 0,08%) és kéntartalommal (≤ 0,3%).
Egyetlen kenőanyagként is használható új és régi generációs motorokból álló flotta esetén.
ELŐNYÖK
■ Diszpergáló és oxidációgátló tulajdonságok: védelem a koromképződés és az olajszűrő eltömődése ellen.
■ Kiemelkedő kopásgátló szint: a furatfényezés elleni védelem.
■ Kiemelkedő mosószer szint: dugattyú tisztaság és dugattyú horony lerakódások elleni védelem.
■ Viszkozitási fokozat hideg hőmérsékleten minimalizálja a kopást hideg hőmérsékleten, könnyű indítás.
■ Korrózió- és rozsdagátló, habzásgátló.

Az Euro IV, Euro V vagy Euro VI kibocsátási szabályozásnak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz utókezelő rendszerrel vannak felszerelve:
- A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését és károsíthatja a katalitikus alkatrészeket: nem hatékony kipufogógáz-kezelés.
- A szulfátos hamu eltömíti a dízel részecskeszűrőket: rövidebb DPF élettartam és a motor teljesítményének csökkenése.
Az ACEA E6 szabvány a részecskeszűrővel felszerelt tehergépkocsi-motorokban való használatra szánt kenőanyagokra vonatkozik.
A csökkentett SAPS (szulfátos hamu, foszfor és kén) tartalom növeli a DPF élettartamát és megakadályozza a DPF eltömődését.
Az API CJ-4 teljesítménye biztosítja az EGR-rendszerrel és utókezelő rendszerekkel, például DPF-fel és SCR-rel felszerelt motorok védelmét és hosszú élettartamát.

A Motul TEKMA ULTIMA+10W40 megfelel a következő szabványoknak:

■ ACEA - E4 / E6 / E7 / E9 (az E7 helyettesíti az E5 és E3 szabványokat).

■ API - CJ-4

A TEKMA ULTIMA+10W40 megkapta a következő jóváhagyásokat:

■ MACK - EO-O Premium Plus

■ MERCEDES-BENZ - MB-jóváhagyás 228.51

■ MERCEDES-BENZ - MB-jóváhagyás 235.28

■ RENAULT TRUCKS - RVI RLD-3

■ VOLVO - VDS-4

■ SCANIA - Low Ash

■ MAN - 3477

■ MAN - 3271-1

■ VOITH - B osztály

A Motul TEKMA ULTIMA+10W40 megfelel vagy meghaladja a legáltalánosabb specifikációkat, és OEM követelményeket:

■ CATERPILLAR - ECF-3

■ CUMMINS - CES 20081

■ DAF - Extended Drain

■ DEUTZ - DQC-IV LA

■ DETROIT DIESEL - DDC PGOS 93K218

■ IVECO -

■ JASO - DH-2

■ MTU - type 3.1

Adatok
Csomagolás:
kanna
Gyártói specifikációk:
ACEA E9, ACEA E6, API CJ-4, Volvo VDS-4, SCANIA LA, MAN 3477, MAN 3271-1, MB 228.51, MB 235.28
Cikkszám:
MOT106290
Mit érdemes tudni a gyártóról?
Vélemények
Legyél az első, aki véleményt ír! Nagyon köszönjük, hogy visszajelzel!