Mannol 7106 TS-6 UHPD ECO 10W-40 teherautó motorolaj 20L

Mannol 10W40-es szintetikus motorolaj Euro V haszonjármű motorokhoz

Gyártó:
Részletek

Minden időjárási körülmények között használható, modern szintetikus motorolaj nehéz és nagy fordulatszámú, turbófeltöltővel ellátott és anélkül működő, nehéz körülmények között működő dízelmotorokhoz. Ez a motorolaj a Mercedes-Benz, az MAN és az MTU központokban sikeres közúti és laboratóriumi teszteken ment át, és rendelkezik ezek írásos jóváhagyásával.

A termék tulajdonságai:
- A legmagasabb minőségű szintetikus bázisolaj, amely széles hőmérséklettartományban ideális viszkozitással rendelkezik, felülmúlhatatlan súrlódás-, kopás- és szennyeződésgátló tulajdonságokkal rendelkezik, amelyek jelentősen meghosszabbítják a berendezések élettartamát minden, még a legszélsőségesebb üzemmódban is, a környezeti hőmérsékletek széles skáláján, és jelentős üzemanyag-megtakarítást biztosítanak;
- A stabil szintetikus bázisolaj természetes antioxidánsokkal kombinálva fokozott termikus oxidatív stabilitást biztosít a motorolajnak, amely a kiváló tisztító- és diszpergáló tulajdonságokkal (TBN> 12,5) és az alacsony hamutartalommal együtt hatékonyan csökkenti a koksz- és lakkképződést, megakadályozza mindenféle lerakódást, és a motor alkatrészeit, különösen a henger-dugattyú csoportot, kivételesen tisztán tartja a két olajcsere közötti teljes üzemidő alatt;
- Egyedülálló összetétele biztosítja az olaj ellenállását az öregedéssel szemben, és a csökkentett párolgás és a magas lobbanáspont miatt csökkenti az olaj fogyását, ami lehetővé teszi a hosszú, legalább 500 üzemórát elérő élettartamú motorokban és a hagyományos motorokban való használatát egyaránt;
- Az optimális viszkozitású szintetikus bázisolajnak köszönhetően kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a motorolaj jó szivattyúzhatóságát és a motoralkatrészek alacsony hőmérsékleten történő forgattyúzhatóságát, könnyű "hidegindítást" (akár -30ºC-ig) és csökkentett indítási kopást;
- Kompatibilis az EGR- és SCR-rendszerekkel, nem alkalmas dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt rendszerekhez;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit a korrózió minden típusától;
- Alacsonyabb mértékű habképződés;
- Hatékonyan kezeli az üzem közbeni nyírófeszültség növekedését, amelyet a korom diszperziója miatt megnövekedett viszkozitás okoz;
- Kevés minden magasabb kéntartalmú üzemanyaggal használható.

Az európai, amerikai és ázsiai gyártók minden típusú nehéz dízelmotorjához (teherautók, távolsági buszok stb.), földmunkagépekhez (építőipar, bányászat, mezőgazdaság) és speciális berendezésekhez tervezték, amelyek megfelelnek az Euro I, II, III, III, IV, V szabvány követelményeinek, ahol CI-4 vagy annál alacsonyabb teljesítményszintre van szükség.
Használható olyan benzinmotorokban, ahol API SL vagy alacsonyabb teljesítményszintre van szükség.

 

Teljesítményszintek:

  • API CI-4
  • ACEA E7 / E4
  • CUMMINS CES 20076 / 20077 / 20078
  • DETROIT DIESEL 93K215
  • DEUTZ DQC IV-10
  • MACK EO-M Plus / EO-N
  • MAN M 3377
  • RENAULT RXD / RLD-2
  • VOLVO VDS-3

 

Gyártói jóváhagyások:

  • MAN M 3277 Approval
  • MB Approval 228.5
  • MTU Type 3 Approval
Adatok
Csomagolás:
kanna
Gyártói specifikációk:
MB 228.5, MAN 3377, MAN 3277, ACEA E7, ACEA E4, Deutz DQC IV-10, RVI RXD
Cikkszám:
UHPDTS-6ECO20L
Mit érdemes tudni a gyártóról?
Vélemények
Legyél az első, aki véleményt ír! Nagyon köszönjük, hogy visszajelzel!